Sprzedawane w HydroMario.pl produkty są fabrycznie nowe i objęte 2-letnią gwarancją producenta (1 rok dla przedsiębiorców).
Zanim zdecydują się Państwo na złożenie reklamacji, zachęcamy do dokładnego prześledzenia instrukcji obsługi urządzenia. Jeżeli wada produktu faktycznie wynika z jego niepoprawnej konstrukcji lub błędu produkcyjnego, koszty naprawy i transportu pokryje serwis.
Usterki nie podlegające gwarancji mogą być usunięte odpłatnie przez specjalistyczny serwis. Kliknij i znajdź najbliższy adres.
Jak wysłać reklamację?
W celu złożenia reklamacji urządzenie należy dostarczyć do oficjalnego serwisu. Można je odesłać, wypełniając krótki formularz dostępny TUTAJ, lub dostarczyć bezpośrednio na poniższy adres w dni robocze w godzinach 8-15. Takie reklamacje rozpatrywane są na poczekaniu, a ewentualne naprawy trwają zwykle max. 3 godziny. Serwis Omnigena
Święcicie ul. Pozytywki 7, 05-860 Płochocin
tel.: 22 722 49 77
Wymagane dokumenty: 1. dokument zakupu (paragon/faktura), 2. Karta Gwarancyjna (ostatnia strona instrukcji), 3. informacja o powodzie reklamacji; opis wady, 4. dane kontaktowe zgłaszającego
UWAGA! Przed wysyłką urządzenia należy starannie osuszyć z wody i zabezpieczyć do wysyłki. Zaleca się zastosowanie wypełniaczy podczas pakowania oraz oznaczenie strzałką góry paczki.
Jeżeli reklamacja dotyczy jednego z urządzeń wchodzących w skład zestawu, nie ma potrzeby odsyłania całości. Rozłączenie pompy i zbiornika/sterownika znacznie ograniczy zagrożenie uszkodzenia w transporcie.
Jeżeli nie mają Państwo pewności, które urządzenie jest powodem awarii, zapraszamy do kontaktu. Jeżeli reklamowana jest pompa głębinowa z tzw. puszką rozruchową, to puszka również powinna być odesłana. Pozwoli to na pełne sprawdzenie urządzenia.