KoszykTwój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Reklamacje
Kategorie
Promocje
Systemy płatności
  • PayU
  • PayPal
  • Przelewy24
Kontakt
  • BG Invest
    NIP: 118-212-65-68
  • E-mail:info.hydromariopl@gmail.com
  • TelefonSprzedaż 795 001 862
    Sprzedaż 795 001 863
    Pomoc Techniczna 795 001 863
  • Gadu Gadu51978826
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 8.00-18.00 Sobota 10.00-14.00
  • Wysyłka niemcy
  • Pro_obsługa
  • Wysyłka Polska
  • Wysyłka UE
  • systemy

Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@hydromario.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Składając reklamację na podstawie uprawnień gwarancyjnych należy:
1. przekazywać towary w miarę możliwości w oryginalnych opakowaniach, co pozwoli na ich bezpieczny transport,
2. przygotować i dołączyć towaru w miarę szczegółowy opis występującej wady

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl