KoszykTwój koszyk jest pusty ...
Strona główna1 » Omnigena
Kategorie
Promocje
Systemy płatności
  • PayU
  • PayPal
  • Przelewy24
Kontakt
  • BG Invest
    NIP: 118-212-65-68
  • E-mail:info.hydromariopl@gmail.com
  • TelefonSprzedaż 795 001 862
    Sprzedaż 795 001 863
    Pomoc Techniczna 795 001 863
  • Gadu Gadu51978826
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 8.00-18.00 Sobota 10.00-14.00
  • Filtr_antypiaskowy
  • Wysyłka niemcy
  • Wysyłka Polska
  • Wysyłka UE
  • systemy

Omnigena

Uzasadnioną wadę usuwamy bezpłatnie i transport urządzenia odbywa się na nasz koszt.
Jednocześnie informujemy że dokumenty które uprawniają do naprawy bezpłatnej to:
- oryginały wypełnionej karty gwarancyjnej. Na karcie musi być wpisana data sprzedaży, czytelne oznaczenie sprzedawcy oraz wpisany numer produkcyjny urządzenia znajdujący się na tabliczce znamionowej. Karta gwarancyjna służy do identyfikacji urządzenia oraz dla dokonania na niej wpisu o naprawie.
- dokumentu zakupu to jest faktury lub paragonu fiskalnego. Oryginał dokumentu zakupu potwierdza zakup w dacie znajdującej się na karcie gwarancyjnej.
Dokumenty te wrócą do Państwa wraz z naprawionym urządzeniem.
Jednocześnie informujemy, że przesłane urządzenia bez w/w dokumentów do czasu uzupełnienia pozostaną bez rozpatrzenia.
Wraz z w/w dokumentami prosimy załączyć dane kontaktowe do osoby która zna sprawę (adres, telefon, fax ,e-mail). Jeżeli urządzenie ma być zwrócone na inny adres niż ten z którego zostało nadane musi to być wyraźnie zaznaczone w formie pisemnej.
Bardzo wskazany i pomocny  jest opis objawów uszkodzenia i okoliczności jego ujawnienia. W miarę dokładny  opis jest także w interesie reklamującego ponieważ takie określenie daje pewność, że w trakcie weryfikacji zostaną sprawdzone wszystkie elementy które mogą być przyczyną reklamacji.

Zachęcamy do bezpośredniego dostarczenia reklamowanych urządzeń do naszego serwisu 
w Święcicach ul. Pozytywki 7 05-860 Płochocin. 

Każda reklamacja dostarczona bezpośrednio od poniedziałku do piątku 
w  godz. 8.00 - 15.00 zostanie załatwiona na poczekaniu.

 

 


Jak wysłać reklamację?


 
 

W celu wysłania urządzenia do naszego serwisu na nasz koszt prosimy o telefoniczne skontaktowanie się z terytorialnie właściwym dla Państwa oddziałem firmy spedycyjnej DB Schenker.  Aby zobaczyć  wykaz oddziałów DB Schenker kliknij TUTAJ.  Aby zlecenie przewozu paczki zostało przyjęte należy podać nazwę  naszej firmy to jest Omnigena oraz nr naszego NIP: 534 20 16 254.

Urządzenie prosimy wysłać na adres:

Omnigena, Święcice ul. Pozytywki 7, 05-860 Płochocin.

Urządzenie przeznaczone do wysłania  należy starannie opróżnić z wody!

Zapakowanie powinno być wykonane w taki sposób aby urządzenie nie uległo uszkodzeniu w czasie transportu. Aby zapobiec przemieszczaniu sie urządzenia w opakowaniu należy go obłożyć z każdej strony np.: styropianem, folią, tekturą, gazetami lub innymi materiałami spełniajacymi funkcję "wypełniacza". Zabezpieczy to zawartośc przed uszkodzeniem  z zewnątrz jak również zapobiegnie niszczącemu przemieszczaniu się wewnątrz opakowania.

Bardzo wskazane jest oznaczenie strzałką na opakowaniu gdzie jest góra urządzenia.

 

W przypadku hydroforów jeżeli według oceny reklamującego przyczyną wady jest tylko pompa lub tylko zbiornik nie ma potrzeby wysyłania całego zestawu. W przypadku wątpliwości co do tego który podzespół jest przyczyną wady prosimy o telefoniczny kontakt z naszym serwisem.

Jeżeli ma być wysłany tylko jeden z w/w podzespołów to prosimy o rozłączenie pompy od zbiornika. Aby tego dokonać należy odkręcić dwie śruby mocujące pompę do podstawy a także odłączyć wąż antywibracyjny od zbiornika.

 

 

Uwaga! Jeżeli reklamowana jest pompa głębinowa w komplecie z którą była dostarczona tzw. puszka elektryczna to należy także tę puszkę dołączyć. Pozwoli to na pełne sprawdzenie urządzenia.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl